قیمت و خرید سمعک زیمنس: نمایندگی رسمی سمعک Siemens آلمان

سمعک زیمنس، به عنوان یکی از بهترین سمعک های جهان شناخته می شود. سمعک زیمنس، علاوه بر داشتن کیفیت عالی، ویژگی هایی از جمله: قابلیت کنترل صدا، اتصال بی سیم و طول عمر بالای باتری را دارد. طنین سمعک، به عنوان یکی از نمایندگی های سمعک زیمنس آلمان، انواع مدلهای سمعک زیمنس را به فروش و عرضه می رساند. جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر، جهت خرید سمعک زیمنس با کارشناسان و مشاوران طنین سمعک تماس بگیرید.

شما میتوانید جهت دریافت مشاوره و خرید سمعک زیمنس با ما تماس بگیرید

قیمت سمعک زیمنس به عوامل مختلفی از جمله سال ساخت و تکنولوژی سمعک، بستگی دارد و به همین دلیل، نمی توان یک قیمت دقیق را مشخص کرد اما قیمت این سمعک، از حدود 3 میلیون تومان آغاز می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت سمعک زیمنس، با ما تماس بگیرید.

طنین سمعک، با بیش از 25 سال تجربه، به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی سمعک زیمنس در تهران، شناخته می شود و خدماتی را از جمله: قیمت مناسب، تنظیم و تعمیر سمعک، گارانتی و خدمات پس از فروش را ارائه می کند.

شما می توانید جهت مشاوره و خرید سمعک با تلفن:٢-٦٦٩٦٢٩٥١(۰۲۱) تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس: تهران، میدان انقلاب، خیابان 12 فروردین، پلاک 255 مراجعه کنید.

سمعک های زیمنس که اکنون با نام سمعک سیگنیا شناخته می شود؛ قابلیت اتصال به گوشی را با دو روش فراهم کرده است: 1- با استفاده از بلوتوث 2- با استفاده از اپلیکیشن my control

جدیدترین سمعک سیگنیا Styletto IX نام دارد که در مارس 2024 معرفی شد. این سمعک با طراحی باریک و مدل رسیور داخل کانال (RIC) ساخته شده و مبتنی بر آخرین پلتفرم سیگنیا یعنی Integrated Xperience است.

خدمات پس از فروش سمعک زیمنس شامل مجموعه‌ای از خدمات پشتیبانی و نگهداری است که به کاربران این سمعک‌ها ارائه می‌شود. این خدمات شامل تعمیر و نگهداری، تنظیمات مجدد، تعویض قطعات، و ارائه مشاوره‌های تخصصی برای بهبود عملکرد سمعک می‌باشد. همچنین، زیمنس با ارائه گارانتی‌های معتبر و پشتیبانی فنی، اطمینان می‌دهد که کاربران در صورت بروز هرگونه مشکل، به سرعت و به بهترین شکل ممکن خدمات لازم را دریافت کنند.

نظر خریدارن سمعک زیمنس

1- من سمعک Signia خود را حدود یک سال پیش خریدم و از عملکرد آن بسیار راضی هستم. این سمعک بسیار ساده جفت می‌شود و باتری آن خیلی بیشتر از سمعک قبلی من دوام می‌آورد. این سمعک بسیار راحت است و آنقدر کوچک است که بیشتر مردم حتی متوجه نمی‌شوند که من سمعک در گوشم دارم. من این سمعک‌ها را به هر یک از دوستان و خانواده‌ام توصیه می‌کنم.
2- سمعک‌های Signia که دو سال پیش خریدم، از همه سمعک‌هایی که قبلاً داشتم بهتر هستند. این سمعک‌ها هیچ مشکلی نداشته‌اند. سمعک سیگنیا من، ۵ کانال مختلف دارد که شامل: بلوتوث، Telecoil و همچنین یک کانال برای حریم خصوصی و یکی برای محیط‌های پر سر و صدا. من قطعاً دوباره برند Signia را خریداری خواهم کرد.
3- 7 سالی می شود که به کم شنوایی شدید مبتلا هستم. تا الان برند های متفاوتی را داشته ام اما هیچکدام به اندازه سمعک سیگنیا زیمنس عالی نبوده.

معرفی سمعک زیمنس آلمان

خرید سمعک زیمنس ‌می‌تواند به شما در شنوایی بهتر کمک کند. سمعک‌های زیمنس محصول شرکت آلمانی زیمنس که یکی از قدیمی‌ترین و پیشرو‌ترین شرکت‌های تولیدکننده سمعک در جهان شناخته می‌شود در سال 2015 توسط شرکت سیوانتوس خریداری شده است. سمعک‌های زیمنس جزو پنج سمعک برتر جهان می‌باشد و افراد بسیاری از این برند استفاده می‌کنند. این سمعک‌ها از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برای دریافت و انتقال صدا استفاده می‌کنند.

ویژگی‌های مهم این نوع سمعک عبارتند از کاهش نویز، تنظیمات پیشرفته صدا، قابلیت اتصال به دستگاه‌های دیجیتالی مختلف و راحتی استفاده برای کاربران می‌باشند.

به منظور تصمیم‌گیری بهتر برای خرید سمعک زیمنس، آشنایی با ویژگی‌ها و مزایای این نوع سمعک، قیمت این محصول، تفاوت آن با سایر رقبا و غیره تا پایان مقاله با ما همراه باشید…

ویژگی‌های سمعک‌های زیمنس

شرکت آلمانی زیمنس در عرصه تولید سمعک‌های شنوایی کارنامه‌ای بسیار درخشان در دست دارد و محصولات خود را با ویژگی‌های خاصی تولید می‌کند تا امکانات و راحتی بیشتری در اختیار کاربران کم شنوا قرار دهد. در ادامه ویژگی‌های سمعک‌های زیمنس را  معرفی خواهیم کرد تا بتوانید برای خرید سمعک زیمنس آگاهی لازم را کسب کنید.

فناوری دیجیتال پیشرفته برای کاهش نویز: سمعک زیمنس از فناوری‌های پیشرفته‌ای در پردازش صدا استفاده می‌کند تا نویز را کاهش دهد و کاربران صدایی با کیفیت‌تر بشنوند.

قابلیت کنترل صدا: در سمعک‌های زیمنس قابلیت کنترل صدا وجود دارد، شما می‌توانید بر اساس نیاز لحظه‌ای خود، تنظیمات صدای دریافتی را تغییر دهید. (کم یا زیاد کردن صدا)

طراحی و فیزیک مقاوم: شرکت زیمنس به مقاوم بودن سمعک‌های تولید شده در برابر آب، گرد و خاک، شرایط مختلف محیطی و آب و هوایی توجه کرده است و این محصول را به خوبی و بسیار مقاوم طراحی کرده است.

اتصال بی سیم یا وایرلس: برخی از سمعک‌های زیمنس قابلیت اتصال بلوتوثی و وایرلس دارند. این یعنی امکان اتصال به سایر دستگاه‌های دیجیتالی مانند موبایل، تلوزیون و کامپیوتر را دارند.

پشتیبانی چند کاناله: برخی از مدل‌های سمعک‌های زیمنس به گونه‌ای طراحی شدند تا از چند کانال برای دریافت صدا و بهبود شنوایی در محیط‌های پر سر و صدا استفاده کنند.

طول عمر باتری: کمپانی زیمنس سعی در تولید باتری‌های با طول عمر بالا دارد تا امکان استفاده طولانی مدت از سمعک‌هایشان را داشته باشند. این ویژگی در شرایطی که افراد در یک بازه زمانی امکان شارژ باتری سمعک را نداشته باشند، بسیار حیاتی می‌باشد. در صورتی که شرکت‌های بسیاری وجود دارند که باتری سمعک‌هایشان به سرعت خالی می‌شوند و این یک چالش بزرگ برای کاربران ایجاد می‌کند.

انواع مختلف سمعک‌های زیمنس

خرید سمعک زیمنس

سمعک زیمنس Signia Active Pro

این مدل از سمعک‌ها قابلیت اتصال به بلوتوث را دارند و جریان موسیقی و تماس‌های تلفنی را از طریق بلوتوث پخش می‌کنند. سمعک زیمنس Signia Active Pro کیفیت صدای بالایی دارند. همچنین باتری‌های قابل شارژ قوی دارند که تا 26 ساعت دوام می‌آورند.

این نوع سمعک برای اکثر گوش‌ها مناسب است، زیرا شرکت زیمنس الگو طراحی را بر اساس هدفون‌های داخل گوشی قرار داده است.

سمعک زیمنس Styletto X

این مدل از سمعک‌های شرکت زیمنس به علت کیفیت بالای پردازش صدا، نقش بسیار زیادی در گفتار واضح دارد. این نوع از سمعک هم دارای بلوتوث می‌باشد تا کاربران راحت‌تر از برخی از قابلیت‌ها (روشن و خاموش کردن، کم و زیاد کردن صدا و غیره) استفاده کنند. باتری‌های سمعک Styletto X  با فناوری شارژ بی‌سیم Qi همراه است.

سمعک زیمنس Silk X

سمعک‌های نامرئی Silk X از جنس سیلیکون بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند که به راحتی در درون گوش قرار می‌گیرند. این سمعک در درون مجرای گوش قرار می‌گیرد و می‌توانید از آن به عنوان هندزفری برای گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس تلفنی استفاده کنید. سمعک Silk X آنقدر راحت و سبک می‌باشد که گاهی ممکن است فراموش کنید چیزی در گوش شما قرار دارد.

 

برای رزرو نوبت شنوایی شناسی، مشاوره و خرید سمعک زیمنس یا سایر سمعک ها تماس بگیرید.

سمعک نامریی Silk Signia

سمعک‌های هوشمند دیجیتال نامرئی گروه Silk Signia یکی از کوچکترین سمعک‌هایی است که امروزه در دنیا برای افراد کم شنوا طراحی و ساخته شده است. برخلاف سمعک های نامریی معمول که در مجرای گوش قرار می‌گیرند و نیاز به قالب‌گیری و سفارشی سازی دارند، سمعک Silk نیاز به قالب‌گیری نداشته و بلافاصله بعد از تجویز توسط متخصص شنوایی با قرار گیری بسیار نرم و راحت در گوش ، علی رقم اندازه شگفت انگیز آن تجربه فوق العاده ای از شنوایی را برای شما فراهم می‌کند.

سمعک نامریی زیمنس

سمعک های هوشمند دیجیتال نامریی جدید Silk دارای ویژگی های پیشرفته ای است که کیفیت صدای عالی را به شما ارائه می‌دهد.

جهت یابی دو طرفه انقلابی OneMic آن ، تمرکز طبیعی گوش را بر روی صداهای خاص از جلو به گونه ای تقویت میکند که صداهای آزار دهنده را از پشت سر حذف کرده و به لطف اتصال بی سیم آن، شما میتوانید مستقیما صدا را به گوش خود منتقل کرده و به راحتی از طیف گسترده لوازم جانبی مانند کنترل از راه دور برای تنطیم صداهای ورودی به گوش خود لذت ببرید.

سمعک های نامریی Silk در داخل یک پوسته و قاب سخت بسیار ظریف قرار گرفته که  به وسیله یک پروب سیلیکونی بسیار نرم و مخصوص در اندازه های مختلف در گوش شما به گونه ای فیکس شده که نه تنها آن را احساس نخواهید کرد بلکه دیگران نیز از وجود آن مطلع نخواهند شد یعنی یک سمعک کاملا نامریی از کمپانی محبوب Signia  یا همان سمعک نامریی زیمنس سابق.

نام گذاری سمعک های هوشمند دیجیتال  Signia  بر اساس تکنولوزی بکار رفته در هر رده خاص آن صورت میگیرد یعنی اینکه هر رده از سمعک های Signia  علاوه بر دارا بودن امکانات موجود در سمعک های نسل قبل تر Signia دارای یک سری قابلیت های جدید منحصر به فرد خود میباشند.که به منظور فراهم کردن راحتی در استفاده و همچنین راحتی در شنیدن صداهای اطراف طراحی و ساخته میشوند.

سمعک های هوشمند دیجیتال نامریی گروهSignia  Silk از چندین رده تکنولوژی تشکیل میشوند که در زیر به اختصار به آنها اشاره خواهیم کرد.

سمعک Silk Primax

این مدل از سمعک Silk در سال 2018 به بازار عرضه شد و از آنجایی که به شدت مورد استقبال کابران سمعک قرار گرفت همچنان در برنامه تولیدی شرکت Signia  قرار داشته و با بهترین کیفیت ساخت به دست مصرف کننده گان عزیز میرسد.

سمعک نامرئی زیمنس

سمعک Silk NX

این مدل از سمعک Silk در سال 2019 به لطف تراشه های بسیار ظریف ساخته شده در آن و افزایش سرعت پردازش اطلاعات صوتی با افزودن امکانات جدید نسبت به نسل قبلی سمعک های نامریی Silk Signia  به منظور راحتی شنیداری مصرف کنندگان و ارائه کیفیت صدای عالی و بسیار شفاف به بازار عرضه شد.

لازم به دکر است که هر کدام سمعک های جدید هوشمند دیجیتال Silk Signia  با توجه به دارا بودن امکانات منحصر به فرد خود به سه رده کیفیتی زیر تقسیم میشوند.

Silk NX 3

این مدل از سمعک های گروه Signia   دارای 24 کانال پردازش صوتی شنیداری با امکانات منحصر به فرد است که سمعک های Signia  را از سمعک های برندهای دیگرمتمایز میکند.

Silk NX 5

این مدل از سمعک های گروه Signia   دارای 32 کانال پردازش صوتی  شنیداری با امکانات منحصر به فرد است که سمعک های Signia  را از سمعک های برندهای دیگرمتمایز میکند.

 Silk NX 7

این مدل از سمعک های گروه Signia  دارای 48 کانال پردازش صوتی  شنیداری با امکانات منحصر به فرد است که سمعک های Signia  را از سمعک های برندهای دیگرمتمایز میکند.

سمعک زیمنس Pure

این مدل از سمعک‌های زیمنس پشت گوشی، از فناوری درک گفتار واضح و اتصال بلوتوث برخوردار است. برخی از سمعک‌های سری Pure از باتری‌های قابل شارژ نیز بهره می‌برند.

سمعک‌های مدل پیور اندازه کوچک و شکلی نامرئی دارد که در پشت گوش قرار می‌گیرد. در این مدل سمعک دکمه ولوم کنترل برای تغییر شدت صدا وجود دارد و به همین علت برای انواع کم شنوایی‌ها مناسب می‌باشد. سمعک Pure امکان اتصال از طریق بلوتوث به موبایل را دارد و سیستم بسیار قدرتمندی برای انتقال مکالمات تلفنی دارد. همچنین دو مدل باطری خور و شارژی از این سمعک وجود دارد.

سمعک زیمنس Motion X

این نوع سمعک در پشت گوش قرار می‌گیرند که دارای امکان درک گفتار واضح، اتصال به بلوتوث، تنظیمات پیشرفته خودکار و مقاومت در برابر گرد و غبار و شرایط آب و هوایی هستند. مدل Motion X مدل باطری خور هم دارد که تا 61 ساعت می‌توانید پس از شارژ کردن از آن استفاده کنید. سایر ویژگی‌های مهم  Motion X مجهز بودن به تله کویل و مدارات کنترل وز وز گوش می‌باشند.
فراموش نکنید که تنظیم سمعک‌های برند زیمنس بسیار راحت است.

Siemens یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ Sivantos است. گروه Sivantos یکی از بزرگترین تولیدکنندگان، پیشرو در زمینه سمعک می‌باشد که سابقه‌اش به 140 سال قبل بازمی‌گردد. تا ژانویه سال 2015، این شرکت یکی از واحدهای تجاری زیمنس بود، اما پس از آن به یک شرکت مستقل تبدیل گردید. در این مقاله، قصد داریم تاریخچه‌ی زیمنس را بررسی کنیم؛ لطفاً با ما همراه شوید.

برای رزرو نوبت شنوایی شناسی، مشاوره و خرید سمعک زیمنس یا سایر سمعک ها تماس بگیرید.

سمعک نامریی Silk Signia

سمعک های هوشمند دیجیتال نامرئی گروه Silk Signia یکی از کوچکترین سمعک‌هایی است که امروزه در دنیا برای افراد کم شنوا طراحی و ساخته شده است. برخلاف سمعک‌های نامرئی معمول که در مجرای گوش قرار می‌گیرند و نیاز به قالب گیری و سفارشی سازی دارند، سمعک Silk نیاز به قالب گیری نداشته و بلافاصله بعد از تجویز توسط متخصص شنوایی با قرار گیری بسیار نرم و راحت در گوش، علی رقم اندازه شگفت انگیز آن تجربه فوق العاده‌ای از شنوایی را برای شما فراهم می‌کند.

سمعک نامریی زیمنس

سمعک های هوشمند دیجیتال نامریی جدید Silk دارای ویژگی های پیشرفته ای است که کیفیت صدای عالی را به شما ارائه میدهد.

جهت یابی دو طرفه انقلابی OneMic آن، تمرکز طبیعی گوش را بر روی صداهای خاص از جلو به گونه ای تقویت میکند که صداهای آزار دهنده را از پشت سر حذف کرده و به لطف اتصال بی سیم آن، شما می‌توانید مستقیما صدا را به گوش خود منتقل کرده و به راحتی از طیف گسترده لوازم جانبی مانند کنترل از راه دور برای تنطیم صداهای ورودی به گوش خود لذت ببرید.

سمعک های نامرئی Silk در داخل یک پوسته و قاب سخت بسیار ظریف قرار گرفته که  به وسیله یک پروب سیلیکونی بسیار نرم و مخصوص در اندازه های مختلف در گوش شما به گونه ای فیکس شده که نه تنها آن را احساس نخواهید کرد بلکه دیگران نیز از وجود آن مطلع نخواهند شد یعنی یک سمعک کاملا نامریی از کمپانی محبوب Signia  یا همان سمعک نامریی زیمنس سابق.

نام گذاری سمعک های هوشمند دیجیتال  Signia  بر اساس تکنولوزی بکار رفته در هر رده خاص آن صورت می‌گیرد یعنی اینکه هر رده از سمعک های Signia  علاوه بر دارا بودن امکانات موجود در سمعک های نسل قبل‌تر Signia دارای یک سری قابلیت‌های جدید منحصر به فرد خود میباشند.که به منظور فراهم کردن راحتی در استفاده و همچنین راحتی در شنیدن صداهای اطراف طراحی و ساخته میشوند.

سمعک های هوشمند دیجیتال نامرئی گروهSignia  Silk از چندین رده تکنولوژی تشکیل میشوند که در زیر به اختصار به آنها اشاره خواهیم کرد.

سمعک Silk Primax

 سمعک Silk در سال 2018 به بازار عرضه شد و از آنجایی که به شدت مورد استقبال کابران سمعک قرار گرفت همچنان در برنامه تولیدی شرکت Signia  قرار داشته و با بهترین کیفیت ساخت به دست مصرف کننده گان عزیز میرسد.

سمعک نامرئی زیمنس

سمعک Silk NX

این مدل از سمعک Silk در سال 2019 به لطف تراشه‌های بسیار ظریف ساخته شده در آن و افزایش سرعت پردازش اطلاعات صوتی با افزودن امکانات جدید نسبت به نسل قبلی سمعک های نامریی Silk Signia  به منظور راحتی شنیداری مصرف کنندگان و ارائه کیفیت صدای عالی و بسیار شفاف به بازار عرضه شد .

لازم به دکر است که هر کدام سمعک های جدید هوشمند دیجیتال Silk Signia  با توجه به دارا بودن امکانات منحصر به فرد خود به سه رده کیفیتی زیر تقسیم میشوند .

Silk NX 3

Silk NX 3 یکی دیگر از مدل از سمعک‌های گروه Signia  دارای 24 کانال پردازش صوتی شنیداری با امکانات منحصر به فرد است که سمعک های Signia  را از سمعک های برندهای دیگرمتمایز میکند .

Silk NX 5

Silk NX 5 دارای 32 کانال پردازش صوتی  شنیداری با امکانات منحصر به فرد است که سمعک های Signia  را از سمعک های برندهای دیگرمتمایز میکند.

 Silk NX 7

 Silk NX 7 دارای 48 کانال پردازش صوتی  شنیداری با امکانات منحصر به فرد است که سمعک های Signia  را از سمعک های برندهای دیگرمتمایز می‌کند  .

تاریخچه سمعک زیمنس

تاریخچه زیمنس

 Sivantos با داشتن تاریخچه افتخارآفرین ، شجاعت ، کنجکاوی علمی در نوآوری محصولات شنوایی و اراده کمک به افراد کم شنوا، انقلابی درتولید سمعک های پیشرفته در جهان ایجاد کرده است و با افتخار اظهار می‌کند که از هر چهار سمعک مورد استفاده در سراسر جهان، یکی محصول این شرکت است.

در ادامه تاریخچه زیمنس، Siemens در سال 2016 با پشتوانه 140 سال تجربه ساخت سمعک در کمپانی زیمنس، پا به عرصه رقابت با دیگر تولیدکننده های سمعک در جهان گذاشت و اکنون به یکی از 3 برند برتر سمعک در سراسر جهان تبدیل شده است.

Siemens ، به جز استفاده از فناوری‌های پیشرفته در تولید سمعک‌های جدید، همچنین در ساخت وسایل کمک شنیداری و ارائه برنامه‌های پیشرفته از طریق اپلیکیشن‌های قابل نصب بر روی تلفن‌های همراه، به منظور افزایش تعاملات اجتماعی و بهبود ارتباط افراد کم‌شنوا با محیط اطراف هنگام استفاده از سمعک، فعالیت گسترده‌ای داشته است.

Siemens مجموعه‌ای از نوآوری های شنوایی است که بر نیاز مشتری متمرکز شده و بالاترین سطح کیفیت و رضایت را ارایه می‌دهد.

Siemens اولین محصول نوآورانه خود را در بدو ورود به عرصه رقابت با نام Cellion Primax

 بعنوان اولین سمعک قابل شارژ القایی با باطری پاور لیتیوم یونی ، در جهان ارایه نمود و با

بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته در ساخت تراشه های بسیار ظریف در تولید سمعک های نامریی ، محصول جدید خود یعنی Primx Silk که یک سمعک داخل گوشی بسیار کوچک و نامریی است را به بازار عرضه کرد.

Siemens در سال 2018 با ارایه اولین سمعک SlIM-RIC-HRARWEAR انقلابی در تولید سمعک های پشت گوشی ظریف یا همان سمعک های RIC   در جهان بوجود آورد. پلت فورم انقلابی که با نام Signia NX  پا به عرصه رقابت گذاشت.

 سمعک های نسل جدید زیمنس یا همان گروه Signia NX دارای صدای طبیعی و بی نظیری است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و ترکیب آن با سبک زندگی تغییر بزرگی در زندگی فرد کم شنوایی که از این سمعک ها استفاده میکند ایجاد کرده است.

سمعک های  Teneo

خانواده Teneo گروهی از محصولات شرکت  زیمنس است که شامل گروهی از سمعک های پشت گوشی و پشت گوشی های رسیور داخل کانل میباشد.

سمعک Teneo  برای کم شنوایی های ملایم تا متوسط و همچنین گروه پر قدرت آن برای کم شنوایی های متوسط تا شدید مورد استفاده قرار میگیرد.

گروه Teneo  محصولاتی با امکانات بیشتر، کیفیت صدای برتر و فناوری پیشرفته ارایه میدهد . تمامی سمعک های Teneo   دارای برنامه درمان وزوز بوسیله سیگنال صوتی هستند که برای درمان و کنترل افرادی که وزوز گوش دارند بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

سمعک های Teneo  در 6 رنگ مختلف طراحی شده اند که در برخی از مدلها  طراحی دو رنگ بکار رفته جلوه ای جذاب به آن می بخشد.

ویژگی های سمعک های Teneo

 سمعکهای Teneo   با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی (هوشمند دیجیتال) دارای ویژگی های زیر میباشند.

جهت گیری خودکار 24 کاناله، پردازش صوتی دقیق، فشرده سازی سیگنال گفتاری، فیدبک گیری دقیق و حذف سوت های ناخواسته، درمان وزوز گوش به عنوان استاندارد در تمامی سمعک های Teneo  ، دارای IP67 به معنی مقاومت بالا در برابر رطوبت و گرد و غبار و جرم گوش، دارای پوشش نانو برای محافظ بیشتر، بهره گیری از سیستم e2e Wireless دارای بلوتوث و اتصال دوگوشی سمعک ها جهت درک بهتر صداهای محیطی، امکان استفاده از ریموت کنترل و لوازم جانبی برای اتصال به وسایل صوتی و تصویری، سازگار با اپلیکیشن Signia Control به منظور راحتی استفاده کاربر جهت تنظیم صدای سمعک با تلفن همراه هوشمند.

امکانات جانبی سمعک های Teneo  Signia

easyTek

 دردنیای دیجیتال ما بسیاری از اافراد به دنبال اتصال یکپارچه به دستگاهای صوتی و تصویری خود هستند و افراد کم شنوا نیز از این قایده مستثنی نیستند. با easyTek شما به راحتی قادر خواهید بود بوسیله سمعک های دارای سیستم e2e Wireless و دستگاه های دارای بلوتوث به پخش کننده های صوتی و تصویری متصل و با کنترل از راه دور از شنیدن صدای های محیط خود لذت ببرید.

TV Connector

فرستنده تلوزیون : این دستگاه قادر است سمعک شما را تمامی تلوزیونهای بدون بلوتوث متصل میکند. به این ترتیب، شما میتوانید بطور بی سیم صدا را مستقیما در سمعک های خود پخش کنید و از فیلم مورد علاقه خود کاملا لذت ببرید.

Signia Control APP

 با استفاده از این اپلیکیشن کاربران میتوانند به راحتی برنامه های شنیداری خود را تغییر و یا صدای سمعک های خود را تنظیم کنند. بنابراین با استفاده از این اپلیکیشن اولا مجبور نیستید با خرید ریموت کنترل سمعک هیچگونه هزینه اضافی پرداخت کنید و در ثانی از مراجعات مکرر به متخصص شنوایی خود و صرف وقت و هزینه رفت و آمد بی نیاز میشوید.

Mini Pocket

این وسیله، یک راه حل ایده‌آل برای هر فردی است که می‌خواهد به سادگی و بدون نیاز به یک ریموت کنترل بزرگ یا خرید یک تلفن هوشمند گران‌قیمت، سمعک‌های خود را کنترل کرده و صدای آن را تنظیم نماید. این وسیله به اندازه کافی کوچک است که بتوانید آن را به دسته کلید خود متصل کنید، اما در عین حال، برای کنترل تمامی ویژگی‌های اساسی سمعک شما بسیار قدرتمند و کارآمد است. لازم به ذکر است این  امکانات در تمامی مدل‌های سمعک های زیمنس قابل استفاده برای افراد کم شنوا می باشد. 

برای رزرو نوبت شنوایی شناسی، مشاوره و خرید سمعک تماس بگیرید.

سمعک زیمنس بهترین سمعک

آیا سمعک زیمنس بهترین سمعک است؟

انتخاب بهترین سمعک از بین برندهای قدرتمند و پیشرفته در این حوزه تقریباً کاری نشدنی است. زیرا برندهای مختلف معتبر سمعک سازی، همه و همه در طول سالیان اخیر ویژگی‌های منحصر به فردی به محصولاتشان اضافه کردند که توانسته اند مشکلات و چالش‌های بزرگی را از افراد کم شنوا برطرف کنند. حال که این مقاله در مورد سمعک زیمنس می‌باشد، در ادامه سعی می‌کنیم امکانات منحصر به فرد و بی نظیر سمعک‌های زیمنس که قادر به حل مشکلات کابرانش بوده‌اند را برایتان شفاف کنیم.

یک ویژگی خاص و بی‌نظیر سمعک‌های زیمنس منعطف بودن و نرم بودن آن‌هاست. بسیاری از افرادی که از سمعک استفاده می‌کنند شاید مهمترین مشکل آنها حتی کیفیت صدایی که می‌شوند نباشد، ممکن است سفتی و سختی سمعک موجب آزرده خاطر شدنشان شود. بنابراین اهمیت سمعک‌های نرم و انعطاف پذیر چند پله‌ای از سایر سمعک‌های سفت و سخت بالاتر می‌رود. شرکت زیمنس هم با تکیه بر این موضوع تحول عظیمی در صعنت سمعک سازی به وجود آورده است و رشد والایی را تجربه کرده است. همچنین بسیاری از کاربران پس از خرید سمعک زیمنس رضایتمندی خود را از این محصول اعلام کردند.

قیمت سمعک‌های زیمنس

ممکن است دانستن قیمت در زمان تحقیق در مورد نوع سمعک برای برخی از کاربران مهم باشد به همین علت در این بخش تصمیم گرفتیم در مورد قیمت سمعک‌های زیمنس صحبت کنیم.

از آن جایی که هرچه امکانات و ویژگی‌های یک سمعک بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر می‌شود، میزان قیمت سمعک با توجه به شرایط کاربران آن تعیین می‌شود. یعنی هرچه مشکل در شنوایی بیشتر باشد طبیعی است که هزینه بیشتری برای تهیه سمعک مناسب پرداخت شود. به طور کلی سمعک‌های زیمنس را میتوان به سه دسته هوشمند، هوشمند پیشرفته و هوشمند ممتاز تقسیم کرد. با که قیمت دقیقی نمیتوان گفت اما می‌توانید به منظور خرید سمعک زیمنس در بازه قیمتی 8 الی 16 میلیون تومان به سایت طنین سمعک مراجعه کنید. به منظور مشاوره در مورد سمعک های زیمنس با ما در ارتباط باشید.

باز هم اشاره میکنیم، قیمت سمعک زیمنس با توجه به امکانات و ویژگی‌ها متغییر می‌باشد. عواملی که می‌تواند در تعیین قیمت سمعک‌های زیمنس موثر باشند را در ابتدای مقاله در پاراگراف ویژگی‌های سمعک زمینس ذکر کردیم. ( فناوری دیجیتال پیشرفته برای کاهش نویز، قابلیت کنترل صدا، طراحی و فیزیک مقاوم، اتصال بی سیم یا وایرلس، پشتیبانی چند کاناله و طول عمر باتری )

خرید سمعک زیمنس از طنین سمعک

کلینیک شنوایی طنین سمعک با در اختیار داشتن دانش فنی و کاربردی در مورد سمعک‌ها، می‌تواند بهترین راهنما برای شما در هنگام تحقیق و خرید سمعک باشد. به منظور خرید سمعک‌های زیمنس با طنین سمعک تماس حاصل فرمایید تا از موارد حائز اهمیتی در مورد خرید سمعک زیمنس آگاه شوید.

جمع بندی

همانطور که از عنوان مقاله مشخص است (خرید سمعک زیمنس) هدف این مقاله انتقال تجربه و دانش کاربردی در مورد سمعک‌های زیمنس بوده است تا شما عزیزان در هنگام خرید و انتخاب سمعک دچار مشکل عدمِ آگاهی کافی نشوید. از ویژگی‌های سمعک‌های زیمنس شروع کردیم، انواع آن‌ها را معرفی کردیم و به علت اصلی انتخاب سمعک‌های زیمنس پرداختیم. در نهایت اشاره‌ای نیز به قیمت سمعک‌های زیمنس و نحوه خریداری آن از سایت طنین سمعک داشتیم. با افتخار و خرسندی فراوان این مقاله را برایتان منتشر کردیم، سپاس از جهت اینکه تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید.

برای رزرو نوبت شنوایی شناسی، مشاوره و خرید سمعک تماس بگیرید.

سوالات متداول

یکی از مهم‌ترین ویژگی های سمعک زیمنس در چیست؟

ویژگی مهم این سمعک عبارت است از کاهش نویز، تنظیمات پیشرفته صدا، قابلیت اتصال به دستگاه‌های دیجیتالی مختلف و راحتی استفاده برای کاربران می‌باشند.

سمعک های teneo چه کاربردهایی دارد؟

خانواده teneo گروهی از محصولات شرکت زیمنس است که شامل گروهی از سمعک‌های پشت گوشی های رسیور داخل کانال می‌باشد.

طول عمر باتری سمعک زیمنس به چه صورت است؟

کمپانی زیمنس به طول عمر باتری اهمیت زیادی می‌دهند تا استفاده طولانی مدت از سمعک‌هایشان را داشته باشند. در صورتی که شرکت‌های بسیاری وجود دارند که باتری سمعک‌هایشان به سرعت خالی می‌شوند و این یک چالش بزرگ برای کاربران ایجاد کرده است.

آیا سمعک‌های Signia صددرصد نامریی هستند؟

خیر، سمعک‌های Signia در انواع مختلفی از جمله پشت گوشی، داخل گوشی و نامرئی (RIC) تولید می‌شوند.

عمر باتری سمعک‌های Signia چقدر است؟

باتری‌های سمعک در چهار سایز مختلف 10، 312، 13 و 675 تولید می‌شوند. به طور کلی، باتری‌های بزرگ‌تر عمر طولانی‌تری دارند. هر چه بیشتر از سمعک استفاده کنید، باتری آن زودتر خالی می‌شود. به طور کلی، عمر باتری سمعک‌های Signia بین 3 تا 20 روز است.

سمعک های زیمنس برای چه کسانی مناسب هستند؟

سمعک های زیمنس برای افراد در هر سنی که از کم شنوایی رنج می برند، مناسب هستند. سمعک های زیمنس در طیف وسیعی از مدل ها و قیمت ها موجود هستند، بنابراین می توانید سمعکی را پیدا کنید که به نیازها و بودجه شما

چگونه می توانم سمعک زیمنس بخرم؟

شما می توانید سمعک زیمنس را از طریق شنوایی شناسان معتبر خریداری کنید. شنوایی شناس می تواند به شما در انتخاب سمعک مناسب برای نیازهایتان کمک کند.